Szájkóder

Nem hallod? Szájkóder!

Mégis csak van ebben a karmában meg a vonzásban valami. Mióta a blogot írom, néha eszembe jut, hogy kéne egy szájkóderes bögre, vagy valami. Ez mégis csak már olyan, mint egy saját gyerek, szívesen hurcibálnám magammal mindenhová. És mi történt?

Hát, az történt, hogy szülinapomra kaptam egy szájkóderes bögrét Annától, saját kezével készítette, porcelánfilccel, és a szemem csak úgy rátapadt, mikor kicsomagoltam a dobozból. Azóta a polcon van, nem merek inni belőle, nehogy baja legyen. Olyan jó ránézni mindig, nem is tudom, mintha a blogom egy különálló megtestesült formája lenne. Ezek után tényleg csak átsuhant a fejemen, hogy akkor milyen jó lenne még egy póló is...

Úgy látszik, az álmok néha egy gondolatra valóra válnak.

Ugyanis írt nekem a Kreativator, hogy megajándékoznának egy pólóval, csak tervezzem meg náluk online, hogy milyet szeretnék. Kicsit aggódtam, tény, eléggé precíz tudok lenni, ha ki kell találni, hogy milyen legyen az a dolog, ami szeretni is fogok használni. Ha valami hibádzik belőle, már nem az igazi. A kreativator online tervezője azonban pont azt az ábrát ajánlotta fel, amit kerestem: egy dús, vörös, hangsúlyos ajkat, ami a blogom központi szimbóluma is. Megláttam, és megtetszett. Azonnal a kiválasztott pólóra szerkesztettem a blogom nevével, és mikor megkaptam, imádtam. Pillanatok alatt kipostázták, izgatottan szaladtam a postára, és ahogyan kézbe vettem, azonnal tépni kezdtem a csomagot. Azóta folyton az lóg rajtam, és kezdek félni, hogy szakadásig fogom hordani. De hát ellent lehet állni egy ilyen személyre szabott, puha pólónak? Hát, nem.

dsc_1840.JPG

dsc_1838.JPG

Úgyhogy, most a világ eléggé kerek. Már csak egy toll hibádzik a boldogságomhoz, bár ha elég erősen gondolok rá, előbb-utóbb a kezemben lesz az is. Ezúton is köszönöm a Kreativátornak a leetőséget, és a kedves ajándékot. Egyszerűen imádom! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szajkoder.blog.hu/api/trackback/id/tr448045358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása